塔马是一种神奇的生物。

Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen

重温一下以前听过的歌

之前可是喜欢的不要不要的呢

单曲循环了好久



I threw a wish in the well
我在许愿池许下愿望

Don’t ask me I’ll never tell
别问什么 我不会告诉你

I looked to you as it fell
硬币落下时 遇见了你

and now you’re in my way
现在你又出现在我面前

I’d trade my soul for a wish
我用灵魂换来一个心愿

Pennies and dimes – for a kiss
不惜所有 只为一个吻

I wasn’t looking for this
我想要的不是这些

But now you’re in my way
但你又出现在我面前

Your stare was holding
你炯炯有神

Ripped jeans – skin was showing
破洞的牛仔 秀出身材

Hot night – Wind was blowing
炎热的夜晚吹着微风

Where d’ you think you’re going baby? 
宝贝 你想去哪里

Hey I just met you
嘿 我们才初次见面

and this is crazy
这真的好疯狂

But here’s my number
这是我的电话号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

It’s hard to look right
不敢直视

at you baby! 
你的眼睛

But here’s my number
这是我的电话号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

Hey I just met you
嘿 我们才初次见面

and this is crazy
这真的好疯狂

But here’s my number
这是我的电话号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

and all the other boys
别的男孩

try to chase me
都想追我

But here’s my number
这是我的电话号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

You took your time with the call
我电话号码 你仔细斟酌

I took no time with the fall
而我早已陷入爱河

You gave me nothing at all
你没有给我承诺

But still you’re in my way
但你仍出现在我面前

I beg and borrow and steal
千方百计预测

Have foresight,and it's real
这是真的

I didn't know I would feel it
我从没有过这种感觉

But it’s in my way
但这是我的方式

Your stare was holding
你炯炯有神

Ripped jeans – skin was showing
破洞的牛仔 秀出身材

Hot night – Wind was blowing
炎热的夜晚吹着微风

Where d’ you think you’re going baby? 
宝贝 你想去哪里

Hey I just met you
嘿 我们才初次见面

and this is crazy
这真的这好疯狂

But here’s my number
这是我的电话号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

It’s hard to look right
不敢直视

at you baby! 
你的眼睛

But here’s my number
这是我的电话号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

Hey I just met you
嘿 我们才初次见面

and this is crazy
这真的这好疯狂

But here’s my number
这是我的电话号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

and all the other boys
别的男孩

try to chase me
都想追我

But here’s my number
这是我的电话号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

Boy you came into my life
男孩 你走进我的生命

I’ve missed you so bad
我好想你

I’ve missed you so bad
我好想你

I’ve missed you so so bad
我真的真的好想你

Boy you came into my life
男孩 你走进我的生命

I’ve missed you so bad
我好想你

and You should know that
你会知道

I’ve missed you so so bad
我真的真的好想你

It’s hard to look right
不敢直视

at you baby
你的眼睛

But here’s my number
这是我的号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

Hey I just met you
嘿 我们才初次见面

and this is crazy
这真的这好疯狂

But here’s my number
这是我的号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

and all the other boys
别的男孩

try to chase me
都想追我

But here’s my number
这是我的号码

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我

Boy you came into my life
男孩 你走进我的生命

I’ve missed you so bad
我好想你

I’ve missed you so bad
我好想你

I’ve missed you so so bad
我真的真的好想你

Boy you came into my life
男孩 你走进我的生命

I’ve missed you so bad
我好想你

You should know that
你会知道

So, Call Me Maybe
所以一定 要打给我


 
评论
热度(3)
© 塔马 | Powered by LOFTER