塔马是一种神奇的生物。

Wake - Hillsong Young And Free

好了该醒来做作业啦!!!!

祝我考试好运*-*

At break of day
破晓时分

in hope we rise
我们满怀希望醒来

we speak your name
我们喊出你的名字

we lift our eyes
睁开眼睛

tune our hearts
让我们的心

to your beat
跟随你的节奏

where we walk
无论我们去哪里

there you'll be
你都在

with fire in our eyes
我们眼里闪烁着火苗

our lives, a light
我们的生命是一束光

your love untamed
你的爱无法驯服

it's blazing out
熊熊燃烧

the streets will glow

forever bright
街道永远发光明亮

your glory is breaking through the night
你的荣耀划过那夜空

you will never fade away
你永远不会消逝

your love is here to stay
你的爱永存

by my side
在我身边

in my life
在我生命里

shining through me everyday
每天闪耀

you will never fade away
你永远不会消逝

your love is here to stay
你的爱永存

by my side
在我身边

in my life
在我生命里

shining through me everyday
每天闪耀

 

you wake within me, wake within me
你在我内心苏醒,在我内心苏醒

you're in my heart forever
你永远在我心中

you wake within me, wake within me
你在我内心苏醒,在我内心苏醒

you're in my heart forever
你永远在我心中

 

with fire in our eyes
我们眼里闪烁着火苗

our lives, a light
我们的生命是一束光

your love untamed
你的爱无法驯服

it's blazing out
如火苗一般

streets will glow

forever bright
街道永远发光明亮

your glory is breaking through the night
你的荣耀划过那整个黑夜

you will never fade away
你永远不会消逝

your love is here to stay
你的爱永恒

by my side
在我身边

in my life
在我的生命里

shining through me everyday
每天闪耀

you will never fade away
你永远不会消逝

your love is here to stay
你的爱永恒

by my side
在我身边

in my life
在我的生命里

shining through me everyday
每天闪耀

 

you wake within me
你在我内心苏醒

wake within me
在我内心苏醒

you're in my heart forever
你永远在我心中

you wake within me
你在我内心苏醒

wake within me
在我内心苏醒

you're in my heart forever
你永远在我心中

 

forever, forever, forever
永远 永远 永远

 

in your love
沉浸在你的爱里

forever forever forever
永远 永远 永远

in your love
沉浸在你的爱里

forever forever forever
永远 永远 永远

in your love
沉浸在你的爱里

forever, forever, forever
直到永远

we know that
我们都知道

you will never fade away
你永远不会消失

your love is here to stay
你的爱永恒

by my side
在我身边

in my life
在我的生命里

shining through me everyday
每天闪耀

you will never fade away
你永远不会消失

your love is here to stay
你的爱永恒

by my side
在我身边

in my life
在我的生命里

shining through me everyday
每天闪耀

 

you wake within me
你在我内心苏醒

wake within me
在我内心苏醒

you're in my heart forever
你永远在我心中

you wake within me
你在我内心苏醒

wake within me
在我内心苏醒

you're in my heart forever
你永远在我心中


 
评论
热度(1)
© 塔马 | Powered by LOFTER