塔马是一种神奇的生物。

Secrets - OneRepublic

在写论文的时候最需要的就是这种激昂的歌曲来刺激我不睡着。



I need another story
我需要一个故事

Something to get off my chest
可以让我消愁解闷的故事

My life gets kind of boring
我的生活变得些许苍白

Need something that i can confess
需要去承认一些感情

Till all my sleeves are stained red
直到我的衣袖染上鲜血

From all the truth that I've said
我说的句句属实

Come by it honestly I swear
对此我信誓旦旦

Thought you saw me wink' no' 
你以为我神采奕奕,不

I've been on the brink' so
我的心走到了崩溃的边缘,那就请

Tell me what you want to hear
告诉我 你渴望听到的

Something that will like those ears
是那些意耳目一新的事情吗

Sick of all the act sincere
我已厌倦了虚情假意

So I'm gonna give all my secrets away
因此 我要倾吐我所有的秘密

This time
此时此刻

Don't need another perfect line
不再需要完美的谎言

Don't care if critics never jump in line
也不需在乎是否会有接踵而来的指责

I'm Gonna give all my secrets away
我要倾吐我所有的秘密

My God' amazing how we got this far
我的天啊我们何时变得如此遥远

It's like were chasing all those stars
就好像我们在追逐着那些明星大腕

Whose driver shining big black cars
他们开着宽敞漆黑闪亮的豪车

And everyday I see the news
每天我看到新闻里

All the problems we could solve
似乎所有问题我们都可迎刃而解

And when a situation rises
当重大事件来袭时

just ride it into a mountain singing
仅仅是顺手写入专辑

Straight to though
(让时间)去做个了断

I don't really like my flow' oh' so
我真的不愿随波逐流 不

Tell me what you want to hear
告诉我 你渴望听到的

Something that will like those ears
是那些意耳目一新的事情吗

Sick of all the act sincere
我已厌倦了虚情假意

So I'm gonna give all my secrets away
因此 我要倾吐我所有的秘密

This time
此时此刻

Don't need another perfect line
不需要完美的谎言

Don't care if critics never jump in line
也不需在乎是否会有接踵而来的指责

I'm Gonna give all my secrets away
我要倾吐我所有的秘密

Got no reason
无需理由

Got no shame
无需羞愧

Got no family
无需向我的亲朋好友

I can blame
责备抱怨

Just don't let me disappear
只是不要对我视而不见

I'mma tell you everything
我会向你倾吐所有

Tell me what you want to hear
告诉我 你渴望听到的

Something that will like those ears
是那些意耳目一新的事情吗

Sick of all the act sincere
我已厌倦了虚情假意

So I'm gonna give all my secrets away
因此 我要倾吐我所有的秘密

This time
此时此刻

Don't need another perfect line
不再需要完美的谎言

Don't care if critics never jump in line
也不需在乎是否会有接踵而来的指责

I'm Gonna give all my secrets away
我要倾吐我所有的秘密

Tell me what you want to hear
告诉我 你渴望听到的

Something that will like those ears
是那些意耳目一新的事情吗

Sick of all the act sincere
我已厌倦了虚情假意

So I'm gonna give all my secrets away
因此 我要倾吐我所有的秘密

This time
此时此刻

Don't need another perfect line
不再需要完美的谎言

Don't care if critics never jump in line
也不需在乎是否会有接踵而来的指责

I'm Gonna give all my secrets away
我要倾吐我所有的秘密

All my secrets away
倾吐我所有的秘密

All my secrets away
倾吐我所有的秘密


 
评论
热度(3)
© 塔马 | Powered by LOFTER